سنگ رز کوارتز صورتی

کوارتز صورتی، سنگی به رنگ صورتی _ سفید از خانواده بزرگ کوارتزهاست. به دلیل رنگ زیبای این سنگ که نماد عشق جهانی و شفقت و صلح است، به آن رز کوارتز هم گفته می‌شود. کوارتز صورتی یا در کوهی صورتی، با فرمول شیمیایی sio2، دارای سختی 7 در مقیاس موهس، ضریب شکست 1/54 و وزن مخصوص 2/65 است.

سنگ رز کوارتز صورتی

سنگی زیبا که لطافت و خواص بی نظیری از مادر زمین به ارث برده است و با فراوانی بسیار در جای جای کره زمین، حتی ایران عزیز ما، این لطافت و عشق را به قلب انسانها هدیه می‌دهد. رنگ افسونگر کوارتز صورتی، نشان دهنده چاکرا قلب است و از آنجا که سنگی زنانه است به چاکرای دوم برای زنان نیز مرتبط است. این سنگ بعد از آمیتیست محبوبترین سنگ در جواهرات است.

رز کوارتز، به دلیل مشخصات متمایزی که دارد فرصتهای جالبی را برای محققان در حوزه کانی شناسی و زمین شناسی فراهم کرده است. این سنگ به صورت حجیم رشد میکند اما نمونه نایاب کریستالین هم در زمین موجود است این سنگ، در موارد نادر پدیده استار دارد.

اصلی‌ترین معادن کوارتز صورتی در آمریکا، هند،سریلانکا، برزیل و ماداگاسکار است. غنی‌ترین رنگ آن مربوط به ماداگاسکار است که در زیورالات سنگی نیرالند از این نمونه استفاده می‌شود. رز کوارتز صورتی مناسب‌ترین و ملایم‌ترین کریستال برای شروع استفاده از انرژی سنگ‌هاست. اگر شما هم شیفتهِ کوارتز صورتی هستید با ما همراه باشید تا اسرار و خواص این هدیه الهی را عمیق‌تر کاوش کنیم.

خواص کوارتز صورتی چیست؟

  • کوارتز صورتی یا رزکوارتز سنگ عشق است و به نیروی زنانه یین متصل است.
  • به دلیل فرکانس بالای انرژی عشق در این سنگ زیبا، از مهم‌ترین سنگ‌ها و جواهرات در خانواده کوارتزها محسوب می‌شود.
  • رز کوارتز منسوب به چاکرا قلب است و به سنگ قلب نیز معروف است. با کوارتز صورتی قلب شما باز می‌شود و به منبع عشق الهی متصل می‌شوید.
  • کوارتز صورتی به ما کمک می‌کند گذشته را بپذیریم و جلو برویم افکار مثبت و انرژی خالص عشق را جایگزین افکار منفی کنیم.
  • این سنگ بی‌همتا کمک می‌کند به آینده امیدوار باشیم و احساس اعتماد و رضایت داشته باشیم. با تقویت سیستم عصبی و تصفیه ذهن و قلب خودآگاهی و حضور در لحظه را تقویت می‌کند.
  • اندوه را کاهش داده و به دنبال آن استرس نیز کاهش پیدا می‌کند. ذهن آرام مستعد ایده‌ها و افکار خلاقانه و ثروت ساز است، این سنگ برای افرادی که در حال راه‌اندازی پروژه‌ها یا سرمایه‌گذاری‌های جدید هستند، کمک می‌کند تا تصمیمات درست بگیرند و افکار ثروت‌ساز داشته باشند.
  • این سنگ خشم، اضطراب و ترس را کنترل می‌کند و شادی را جایگزین می‌کند. رز کوارتز، عزت نفس را تقویت می‌کند چرا که عشق به خود و پذیرش خویشتن را بالا می‌برد و احساس بی‌لیاقتی را که بسیار تخریبگر است کاهش می‌دهد.
  • اگر در زمینه پذیرش و اعتماد به خود یا دیگران و یا وابستگی شدید به چیزی یا کسی مشکل دارید کوارتز صورتی را همراه خود داشته باشید.
  • اگر حادثه و اتفاقی را پشت سر گذاشته‌اید که از لحاظ عاطفی قلب شما شکسته است، مثل از دست دادن عشق یا عزیزی ، رز کوارتز صورتی به ترمیم قلب آسیب دیده کمک می‌کند.

به دلیل خواص بیشماری که در طول تاریخ برای این سنگ از جنبه‌های مختلفی عنوان شده است، همراه ما باشید تا خواص این سنگ را از دیدگاه‌های مختلفی بررسی کنیم:

خرید کوارتز صورتی

کوارتز صورتی در سنگ درمانی

این سنگ زیبا از گذشته دور به عنوان سنگی قیمتی استفاده می‌شده که به اعتقاد مردم از پیری جلوگیری می‌کرده است، به همین دلیل به آن سنگ ضد پیری می‌گفتند. از طرفی این سنگ مناسب زنان مسن است که احساس می‌کنند فرزندانشان به آنها توجه نمی‌کنند.

این سنگ یار و یاور مادران در دوران بارداری و بعد از تولد است، دلیل استفاده از این سنگ بسیار قابل تامل است، کوارتزصورتی به محافظت از جنین در ۹ ماه بارداری کمک می‌کند و از طرفی بعد از بارداری به شفقت، مهربانی و صبر مادر از راه تقویت چاکرا قلب کمک می‌کند.

قرن‌هاست که در سنگ درمانی از رزکوارتز برای درمان نازایی و تقویت باروری استفاده می‌شود. مثل بسیاری دیگر از سنگ‌ها، رز کوارتز هم، سپر دفاعی مناسبی در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید و لامپ‌های فلورسنت و گازی، رایانه‌ها و تلویزیون است. این سنگ در مقابل امواج منفی محافظ بسیار خوبی است.

به دلیل اثرگذاری روی چاکرا قلب در سنگ درمانی، با ایجاد آرامش و تعادل در فرد به کنترل فشار خون و قند خون کمک می‌کند به همین دلیل از این سنگ برای درمان دیابت استفاده می‌شود.

کوارتز صورتی گردش خون را متعادل می‌کند و با تشعشعاتی که ساطع می‌کند قلب را تقویت کرده و با رفع گرفتگی در رگ‌ها و تقویت عضلات قلب، خطر ابتلا به بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.

رز کوارتز به بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند، می‌توانید دستبند یا گردنبندی از کوارتز صورتی را هنگام خواب همراه خود داشته باشید.

 رز کوارتز در چاکرا درمانی

کوارتز صورتی در چاکرا درمانی

 چاکراها مراکز چرخش انرژی در بدن هستند. مهمترین اثر کوارتز صورتی روی چاکرای دوم و چهارم است. چاکرای دوم چاکرای خاجی یا جنسی و چاکرای چهارم چاکرای قلب است. چاکرا قلب رابط بین چاکراهای پایینی و بالایی است.

از طرفی این چاکرا مسئول بخشش، ایثار، اعتماد و خوددوستی است. به کمک رز کوارتز چاکرای قلب شما باز می‌شود و به منبع عشق الهی متصل می‌شوید. این سنگ به شما کمک می‌کند تا در مدار و فرکانس عشق باشید:

 «هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 **  ثبت است بر جریده عالم دوام ما»

اگر احساس سردی در عشق دارید، رز کوارتز با رنگ صورتی ملایم را انتخاب کنید، این سنگ گرمای عشق را به قلب شما باز می‌گرداند. اگر احساس تنهایی می‌کنید یا نسبت به شریک عاطفی خودتان سرد شده‌اید یا احساس حسادت یا بی‌لیاقتی می‌کنید، کوارتز صورتی با تقویت چاکرا قلب و به تعادل رساندن آن، دوستی‌های جدید و شعف و لذت عشق پایدار را به شما باز می‌گرداند.

از تقویت چاکرا قلب هرچه بگوییم کم گفته‌ایم، قلبی که التیام پیدا می‌کند بر همه جنبه‌های زندگی اثر می‌گذارد. شریک مناسب، دوست خوب، یار مناسب و واقعی و عشق پایدار، همگی از مزایای تعادل در چاکرا قلب است. به طور کلی چاکرا قلب تمامی چاکراهای دیگر را با فرکانس عشق الهی همسو می‌کند.

کوارتز صورتی برای خانم‌ها روی چاکرا دوم یعنی جنسی نیز اثرگذار است و مشکلات ناباروری، قاعدگی نامنظم و دردناک را بهبود می‌بخشد. با تقویت این چاکرا و چاکرا قلب به صورت همزمان به جذب جنس مخالف مناسب کمک می‌کند. احساس گناه و ناکامی‌های عاطفی که مربوط به مسائل جنسی هستند به نوعی روی قلب اثرگذار است؛ با رفع این انسدادها در چاکرای دوم از بروز مشکل در چاکرای قلب نیز جلوگیری می‌شود.

کوارتز صورتی در مدیتیشن و مراقبه

رزکوارتز با پاکسازی هاله و ایجاد هماهنگی در چاکرا قلب، باعث ایجاد حس آرامش در بدن و شفقت قلبی می‌شود. می‌توانید در زمان مدیتیشن اطراف خود را با کوارتز صورتی مزین کنید تا از انرژی عشق ملایم آن استفاده کنید.

اگر به نیت جذب جفت روحی خودتان مدیتیشن می‌کنید این سنگ مناسب همراهی در مدیتیشن شما است. می‌توانید برای همراهی با انرژی ملایم این سنگ، رز کوارتزی به رنگ صورتی ملایم را در مدیتیشن‌ها در دست خود گرفته یا کنارتان قرار دهید و یا دراز بکشید و تکه‌ای از آن را روی چاکرا قلب بگذارید. راه دیگر این است که کوارتز صورتی را به شکل دستبند و یا گردنبند همراه خود در مدیتیشن داشته باشید.

رز کوارتز در فنگشویی

فنگ شویی، علم و هنر چیدمان بر اساس انرژی‌های طبیعت است. از آنجا که همه چیز در اطراف ما انرژی است و انرژی از بین نمی‌رود تنها از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود؛ کوارتز صورتی انرژی اطراف شما را به انرژی آرام، ملایم و عاشقانه تبدیل می‌کند و با ارسال ارتعاش عشق، فضایی پر از عشق بی‌قید و شرط، تفاهم، گذشت و درک متقابل در منزل یا محیط کار شما فراهم میکند.

اتاق خواب مهمترین فضای عاطفی و آرامبخش ماست که نیاز به مراقبت ویژه دارد، دو تکه کوارتز صورتی به صورت جفت که بهتر است به شکل قلب باشد در کنار تخت خوابتان قرار دهید. اگر دچار تنش، مشاجره و عدم درک متقابل در محیط خانه بین اعضای خانواده یا در محل کار بین کارمندان هستید؛ کوارتز صورتی را نزدیک خود قرار دهید، کمک می‌کند پیوند عمیقی بین همه برقرار شود.

در روش ۵ عنصر فنگ شویی: یک جفت کوارتز صورتی قلبی را در جهت جنوب غربی که منطقه عشق است، قرار دهید. اگر برایتان مقدور نیست در هر مرحله می‌توانید جنوب غربی اتاق خوابتان یا هر اتاق دیگری که دارید را در نظر بگیرید.

این جهت مربوط به زن خانواده و عنصر خاک است، اما نکته مهم این است که منطقه جنوب غربی منطقه مراقبت از خود است. این منطقه مربوط به ازدواج، شراکت، مادر، عشق به خود و عزت نفس است و به اندام‌های داخلی و تناسلی مرتبط است. اگر مجرد هستید برای دعوت از شریک زندگی هم فرکانس خودتان از رز کوارتز بهره ببرید.

رز کوارتز صورتی بصورت قلب

در روش فنگ شویی فردی و عدد کوا: یک جفت کوارتز صورتی ترجیحاً به شکل قلب را در جهت عشق خود قرار دهید برای این منظور می‌توانید از محاسبه‌گر رایگان عدد کوآ در سایت نیرالند استفاده کنید. 

در روش ستاره پرنده سالانه: یک جفت رز کوارتز صورتی را می‌توانید سالانه، مناسب با ستاره ۸ که در دوره ۲۰ ساله ۹ مسئول عشق خواهد بود، قرار دهید. از طرفی می‌توانید برای محافظت از عشق در مقابل ستاره شماره ۴ یک جفت کوارتز صورتی در جهت ستاره شماره ۴ در هر سال قرار دهید.

نحوه تشخیص اصل بودن رز کوارتز

رز کوارتز سنگی با سختی 7 است. این سنگ، از لحاظ بصری به رنگ سفید _ صورتی، ابری و نیمه شفاف است و نمونه‌های خیلی شفاف معمولاً مورد بهسازی قرار می‌گیرد. اگر رزکوارتز خیلی پررنگ باشد یا رنگ شاد و غلیظی داشته باشد به احتمال زیاد رنگ شده است و ممکن است حتی از خانواده کوارتز هم نباشد.

برای گوهرشناسان و سنگ شناسان تجربی شناخت کوارتز صورتی به راحتی امکان‌پذیر است، اما نکاتی در ادامه برای شناخت این گوهر ذکر می‌شود که به افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند کمک می‌کند.

قبل از مطالعه در مورد مواردی که به تشخیص این سنگ کمک می‌کند در نظر داشته باشید که کوارتز صورتی در طبیعت به فراوانی یافت می‌شود تولید نمونه‌های مصنوعی منطقی نبوده و پرهزینه است اما برای تهیه رز کوارتزطبیعی از بین نمونه های مشابه، بهتر است آن را از مراجع و فروشگاه‌های معتبر با حضور کارشناس گوهرشناسی تهیه کنید. نیرالند مفتخر است که با حضور دو کارشناس گوهرشناسی و دستگاه‌های تخصصی گوهرشناسی در خدمت شما عزیزان باشد.

به دلیل سختی بالاتر از شیشه، کوارتز صورتی به راحتی روی شیشه خط می‌اندازد اما در گوهرشناسی روش‌های تخریبی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و در مورد سنگ‌های صیقل خورده انجام این کار  به راحتی امکان‌پذیر نیست.

کوارتز صورتی در دمای معمولی سردتر از سنگ‌های دیگر است، اگر آن را در دست بگیرید سریعاً گرم نمی‌شود و آهسته گرم می‌شود.رز کوارتز معمولاً رگه‌دار یا ترک‌دار است و نیمه شفاف است.

این سنگ اصلاً خیلی شفافف زرق و برق دار و پررنگ و شاد نیست به عبارتی مه آلود، دانه‌دار و ترک‌دار است؛ سخت و خنک.

رز کوارتز معمولاً بخش‌های سفیدی دارد که در معرض نور خورشید یا گرما سنگ رو به سفیدی بیشتر می‌رود و این کاملاً طبیعی است.

در مواردی که سنگ رو به سفیدی می‌رود اعتقاد بر این است که انسداد قلب را برطرف کرده است و از شما محافظت کرده است.  

در زیر نمونه‌ای از سنگ طبیعی و بهسازی شده را می‌بینید البته سنگ بهسازی شده سنگی طبیعی است و سنگ مصنوعی بهسازی نمی‌شود. بهسازی برای زیبایی سنگ انجام می‌شود و تاثیری چشمگیری در انرژی سنگ ندارد.

سنگ کوارتز صورتی

آیا کوارتز صورتی همان مرمر است؟

کلسیت بخشی از سنگ مرمر است که معمولاً به رنگ‌های بسیار متفاوتی در طبیعت یافت می‌شود؛ یکی از این رنگ‌ها صورتی است. برای کارشناس خبره سنگ‌ها، شاید شناخت کوارتز صورتی و مرمر به اندازه تشخیص سیب و پرتقال از هم ساده باشد، اما برای افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند همیشه جای سوال است. سختی مرمر بسیار پایین‌تر از کوارتز صورتی است و اصلاً قابل قیاس با خانواده سخت کوارتزها نیست و به راحتی با یک چاقوی تیز خط میافتد.

به دلیل سختی پایین، اطراف سنگ دچار خوردگی و سایش میشود. این سنگ دارای رگ‌هایی متفاوت از کوارتز صورتی است که تشخیص آن را ساده‌تر می‌کند . حتی در مواردی که این خطوط موجود نیست تمامی ناخالص های درونی سنگ، سختی، وزن مخصوص سنگ، دمای سنگ و تمام مشخصات گوهری این دو سنگ از دو خانواده متفاوت با هم متفاوت هستند.

نمونه داخل تصویر سمت راست کوارتز صورتی و سمت راست مرمر صورتی است که هر دو در فروشگاه نیرالند به فروش می‌رسند. دو سنگ کاملاً متفاوت و ارزشمند!

کوارتز صورتی

پاکسازی و شارژ کوارتز صورتی

سنگ‌ها برای اثرگذاری نیاز به ریکاوری و تجدید انرژی خود دارند. گاهی به دلیل انرژی منفی اطراف، انرژی که ما نیاز داریم را از دست می‌دهند. برای پاکسازی سنگ‌ها مقاله‌ای مفصل برای شما در سایت نیرالند قرار داده‌ایم که بهتر است حتماً آن را مطالعه کنید.

برای مطالعه مقاله پاکسازی سنگ‌ها کلیک کنید

سنگ‌های بزرگتر را می‌توانید با صوت کاسه تبتی، عود و یا پالوسانتو پاکسازی کنید.آب ولرم هم یکی از راه‌های پاکسازی این سنگ است، اما به دلیل ترک‌های این سنگ، روش مناسبی برای همیشه نیست. ترک‌ها باعث کدر شدن سنگ به دلیل ورود آب در سنگ می‌شود.

از آب نمک به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که باعث آسیب به بافت سنگ می‌شود. از نور شدید خورشید برای پاکسازی کوارتز صورتی استفاده نکنید چرا که کوارتز صورتی به مرور زمان در نور خورشید رو به سفیدی می‌رود و بخش‌های سفید آن بیشتر می‌شوند. می‌توانید از سایر کوارتز‌های بزرگتر برای شارژ رز کوارتز صورتی استفاده کنید. آمیتیست از هر نوعی به شارژ رز کوارتز کمک میکند.

قیمت کوارتز صورتی چقدر است ؟

کوارتز صورتی سنگی با فراوانی بسیار در زمین است، معادن این سنگ در آمریکا، آفریقا، هند، چین، برزیل و بهترین نوع آن در ماداگاسکار است؛ (نمونه سنگ‌های داخل سایت نیرالند از این معادن است) به همین دلیل کوارتز صورتی سنگ خیلی گران قیمتی نیست.

معدن، نوع تراش سنگ‌ها و طبیعتاً وزن سنگ‌ها تاثیر بسیاری روی قیمت آن دارد، قیمت یک سنگ با تراش قلب از سنگی بدون تراش بالاتر است. دلیل آن انرژی صرف شده برای زیباتر شدن و لطیف‌تر شدن سنگ است. طبیعتاً هر چقدر وزن سنگی بالاتر است و بزرگتر است قیمت بالاتری دارد.

می‌توانید هر نوع کوارتز صورتی یا رز کوارتز اصل را به شکل زیورالات، تامبل و راف و قلبی شکل از سایت نیرالند با کمترین قیمت ممکن به دلیل فروش بدون واسطه تهیه کنید.

تکنیک ساده و بینظیر با رز کوارتز

 قبل از اینکه یک تکنیک بی‌نظیر و ساده برای استفاده از رز کوارتز را به شما آموزش دهیم چند نکته را فراموش نکنید.

  • یک فروشنده وظیفه دارد سنگ را از معدن در اختیار شما قرار دارد در این مسیر ممکن است سنگ صیقل داده شده و یا تراش خاصی روی آن انجام شود. از خرید سنگ‌هایی که فروشنده ادعا می‌کند به سنگ‌ها برنامه داده و آن را با ارتعاش خاصی دستکاری کرده و یا سنگ موکل دارد خودداری کنید. انرژی سنگها از طرف خداست و سنگها در طبیعت تجدید انرژی میشوند و نیاز به دستکاری آنها نیست.
  • سنگ‌های خود را خودتان پاکسازی کنید مگر به دلیل کهولت سن یا بیماری نمی‌توانید این کار را انجام دهید. 
  • کوارتز صورتی سنگی ملایم با انرژی زنانه است. نوع راف و بکر این سنگ‌ها و تقریباً تمامی سنگ‌ها دارای انرژی یانگ و شدیدتری هستند سنگ‌هایی به شکل تامبل یا نرم شده به شکل قلب، گرد، بیضی انرژی یین ملایم‌تری دارند.

تکنیک ساده: روش اول:

تکه‌های کوچکی از سنگ کوارتز (شکل آن مهم نیست) را به یک بطری اسپری کوچک اضافه کنید بهتر است. از بطری‌های آبپاش استفاده کنید.

  1. سه چهارم بطری را با آب مقطر پر کنید.
  2. بطری را حداقل یک ساعت بگذارید بماند باور بر این است که این زمان برای انتقال خصوصیات کوارتز به آب کافی است.
  3. آب را در هر جایی که می‌خواهید انرژی عشق جلب شود، اسپری کنید. مثلاً بر روی تشک، صندلی، لباس‌هایتان یا حتی بر روی خودتان!

روش دوم:

رز کوارتز را (شکل آن مهم نیست) همراه با آب تازه و مشتی گلبرگ تازه چند ساعتی در معرض نور آفتاب قرار دهید، بعد آب را از صافی رد کرده و داخل یک ظرف مخصوص اسپری بریزید. از این اسپری برای ایجاد آرامش، تفاهم و عشق در اتاق خواب، خانه یا ورودی محل کارتان استفاده کنید و از نتایج فوق العاده آن لذت ببرید.

اسپری کوارتز صورتی

موارد استفاده از کوارتز صورتی

کوارتز صورتی به شکل زیورالات:

کوارتز صورتی سنگ زنانه و مخصوص چاکرا قلب و چاکرا خاجی (جنسی) است، می‌توانید برای هر منظور که مورد نظر شماست از کوارتز صورتی به شکل دستبند، گردنبند، گوشواره و یا فقط به شکل تامبل در جیب لباستان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر خاصیت قلب را در نظر دارید به شکل دستبند یا ترجیحاً گردنبندی که به قلب نزدیک است استفاده کنید،

نکته: به طور کلی بهتر است سنگ‌ها برای اثرگذاری بهتر با پوست بدن در ارتباط باشند، حتما تعداد قابل توجه و یا وزن منطقی داشته باشند. رز کوارتز سنگی متخلخل نیست و چربی بدن را جذب نمی‌کند و برعکس فیروزه، مروارید و بسیاری گوهرهای دیگر، برای استفاده همیشگی و روزانه عالی است.

کوارتز صورتی به شکل دکوراتیو انرژی بخش:

همانطور که در خواص کوارتز صورتی در فنگ شویی اشاره شد، از رزکوارتز می‌توان برای تنظیم انرژی محیط استفاده کرد و از خواص بی‌نظیر آن بهره برد. اگر از چیدمان به سبک فنگ شویی استفاده نمی‌کنید، کوارتز صورتی را داخل اتاق خواب یا در نشیمن یا ورودی خانه یا محل کار استفاده کنید. امروزه در دکوراسیون لوکس از رز کوارتز بهره میبرند که میتواند فضایی و گرم و دلنشین ایجاد کند.

رزکوارتز صورتی برای دیزاین

میتوانید تکه‌ای از کوارتز صورتی را زیر بالش خود برای خواب راحت و یا به نیت جذب شریک عاطفی هم فرکانستان قرار دهید.

رز کوراتز به عنوان هدیه

رزکوارتز بهترین هدیه از طرف مردان برای همسرانشان است، این سنگ کاملا زنانه است و نشانه عشق بی قید و شرط است و همراه بودن آن برای خانم‌ها بسیار سودمند است. می‌توانید این سنگ را به صورت راف یا دکوراتیو قلبی به کسانی که در شرف ازدواج هستند هدیه بدهید و برای هدیه ازدواج به عزیزانتان رزکوارتز به عنوان زیورآلات سنگ بسیار مناسبی است.

کوارتز صورتی داخل ماشین

رزکوارتز را می‌توانید به همراه سنگ سیترین، آمیتیست و تورمالین سیاه داخل اتومبیل خود قرار دهید تا آرامش، ثروت و فراوانی و محافظت و شادی در سفرها را همراه خود داشته باشید.

چه کسانی می‌توانند از کوارتز صورتی استفاده کنند؟

زیور الات: رزکوارتز سنگی زنانه است اما کودکان نیز می‌توانند کوارتز صورتی را همراه خود داشته باشند؛ مخصوصاً برای حفظ ارتباط خود با عشق بی‌قید و شرط کودکی و نگهداشتن آن تا بزرگسالی و برای محافظت از ذهن جوان خود در برابر دنیای بیرون کوارتز صورتی می‌تواند مفید باشد.

آقایان می‌توانند برای چاکرا قلب از سنگ‌های سبز رنگ مثل یشم و سرپانتین، زمرد و زبرجد و ... و برای چاکرا جنسی از سنگ‌های نارنجی رنگ مثل عقیق استفاده کنند.

دکوراتیو: به طور کلی کوارتز صورتی برای تمامی افراد به عنوان دکوراتیو مفید است.

ترکیب کوارتز صورتی با سنگ‌های دیگر

سنگ‌های نیمه قیمتی
مشاهده همه محصولات
پک سنگ کیف پولی
پک سنگ کیف پولی
128,000 تومان
%9 سیترین راف
سیترین راف
75,000 68,000 تومان
%10 سیترین راف
سیترین راف
98,000 88,000 تومان
%17 سیترین راف
سیترین راف
120,000 99,000 تومان
%24 کوارتز صورتی منشور
کوارتز صورتی منشور
890,000 680,000 تومان
یشم  افغان تامبل
یشم افغان تامبل
108,000 تومان
%20 آمیتیست تامبل
آمیتیست تامبل
98,000 78,000 تومان

رزکوارتز را می‌توانید برای افزایش قدرت با سنگ‌های دیگر ترکیب کنید این سنگ شفادهنده اصلی است و انرژی و اثر سایر سنگ‌ها را افزایش می‌دهد.

کوارتز صورتی و آمیتیست: آمیتیست سنگ صلح و آرامش است. کوارتز صورتی به همراه آمیتیست باعث آرامش و عشق در محیط کار و خانه و اتاق خواب می‌شود این دو سنگ کنار هم بسیار زیبا هستند. آمیتیست به شارژ مجدد رز کوارتز کمک می‌کند. آمیتیست سنگ چاکرا ششم و هفتم و رز سنگ چاکرا دوم و چهارم است و همراه با هم می‌توانند تعادل خوبی در چاکراها ایجاد کنند. این دو سنگ مکمل عالی قلبی و عرفانی هستند.

برای آشنایی بیشتر با سنگ آمیتیست کلیک نمایید

کوارتز صورتی با سیترین: از تکه ای کوارتز صورتی و سیترین با هم در منطقه ثروت فنگ شویی استفاده کنید؛ ثروت همراه با عشق و شادی برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر در دریافت و ارسال عشق ناتوان هستید کوارتز صورتی را با سیترین ترکیب کنید و به صورت زیورآلات همراه خود داشته باشید؛ حرف‌های عاشقانه و تاثیرگذاری شما بیشتر می‌شود.

کوارتز صورتی با تورمالین سیاه: تورمالین سیاه سنگ محافظ قویست که انرژی منفی را زمین گیر می‌کند. این دو سنگ را کنار هم برای ورودی و یا نشیمن منزل یا وروردی محل کار استفاده کنید تا از روابط، برکت و شادی شما محافظت کند.

کوارتز صورتی با آونتورین سبز: آونتورین سبز سنگ فرصت‌ها رفاه و شانس است. این دو را با هم در فضای کار یا گوشه‌ای که در خانه کار خود را انجام می‌دهید قرار دهید و یا به صورت دستبند و گردنبند استفاده کنید که همراه با هم باعث ایجاد آرامش و همدلی و پشتکار شود و محیط را هماهنگ و سازنده کند.

رز کوارتز با مون‌ستون: مون استون نیز سنگی زنانه است این ترکیب قوی می‌تواند به کاهش دردهای قاعدگی و قاعدگی نامنظم کمک کند.

کوارتز صورتی با سایر سنگ‌ها: کوارتز صورتی را می‌توانید با آکوامارین برای هماهنگی بین قلب و گلو استفاده کنید. می‌توانید این سنگ را همراه یشم یا سرپانتین برای تقویت بیشتر و تنظیم چاکرا قلب استفاده کنید. می‌توانید رز کوارتز صورتی را همراه با عقیق سرخ یا نارنجی برای تقویت چاکرای جنسی استفاده کنید.همراهی کوارتز صورتی با گارنت به شما برای درمان انواع مشکلات زنان کمک می‌کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد